پیش آگهی از FSGS با بالا سطح کراتینین چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیش آگهی از FSGS با سطح کراتینین بالا چیست؟ FSGS یکی از علل اصلی نفروتیک Sydrome در andult است، آن را برای 15٪ -20٪ حساب. در ده سال پس از تشخیص، در حدود نیمی از بیماران مبتلا به FSGS خواهد توسعه ESRD، نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه. به طور کلی، FSGS سخت به درمان است، اما با درمان به موقع آن می تواند پیش آگهی خوبی دارند.

معمولا، برای بیمارانی که حساس به دکتر هورمون Hormonotherapy توصیه خواهد کرد. برای افراد مبتلا به FSGS عود آنها نیز باید برخی از immunosuppressor را. پس از آن اگر آنها هنوز هم می تواند بیماری خود را کاملا کنترل کنید، دکتر دیالیز یا پیوند کلیه توصیه می شود. اما به رک و پوست کنده می شود، حدود 25 درصد از بیماران مبتلا به FSGS خواهد FSGS عود بعد از پیوند کلیه را تجربه کنند. هنگامی که FSGS عود، به طور معمول این کار را در روز تا چند هفته از پیوند، و اساسا همیشه در عرض یک سال از پیوند. بنابراین در اینجا من Immuontherapy recommmend به شما، با کمک این درمان مردم می توانند پیش آگهی بهتر داشته باشد.

Immuontherapy درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با سایر درمان ها همکاری، می تواند FSGS از علل آن درمان در نتیجه برای جلوگیری از این بیماری از عود. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

در یک کلام، FSGS سخت به درمان است، اما بسیاری از بیمارانی که اقدامات یک پیش آگهی بهتر از کسانی که هر نوع درمان را هرگز. بیمارانی که tretment را دارند پیش آگهی قابل ملاحظه ای بهتر از کسانی که به درمان پاسخ نمی یا درمان را ندارد. اگر شما هر گونه کمک نیاز در درمان FSGS، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.

http://www.kidney-treatment.org/fsgs-prognosis/1485.html





:: برچسب‌ها: پیش آگهی FSGS، FSGS با سطح کراتینین بالا، چه پیش آگهی از FSGS است ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: